سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت


چهارشنبه28آبان 93

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش آموزان بازمانده از تحصیل که به دلیل مشکلات مالی امکان تحصیل ندارند حمایت مالی می شوند.

7.gif

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان همدان، محمد دیمه در سومین جشنواره درس پژوهی دوره ابتدایی استان همدان اظهار کرد:طبق تفاهم نامه منعقد شده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت این وزارتخانه برای تقویت ورود دانش آموزانی که به دلیل مشکلات مالی خانواده از تحصیل باز مانده اند استفاده می شود.

وی افزود: سال گذشته 156 هزار دانش آموز از تحصیل باز مانده بودند که تعداد قابل توجهی از آنها در سال تحصیلی جاری جذب سیستم آموزشی کشور شدند.

دیمه ور تصریح کرد: با تشکیل ستاد انسداد مبادی بی سوادی در همه استان های کشور، زمینه تحصیل برای همه افراد حتی در روستاهای دور افتاده و عشایر فراهم شده است.

وی گفت: آمار اسمی و آدرس دانش آموزان بازمانده از تحصیل و یا دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند توسط لوح فشرده در اختیار استان ها قرار می گیرد و مدیران استان ها خانه به خانه برای جذب دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هم اکنون پوشش تحصیلی عشایر کشور در دوره ابتدایی در حد مطلوبی است و این مقطع بیش از دیگر مقاطع پوشش تحصیلی دارد.              




نوع مطلب : بیسوادی، سواد اموزی و مسائل ان، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : حمایت مالی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل، حمایت مالی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل واجب است، حمایت مالی، حمایت مالی از دانش آموزان، دیمه ور تصریح کرد: با تشکیل ستاد انسداد مبادی بی سوادی در همه استان های کشور، زمینه تحصیل برای همه افراد حتی در روستاهای دور افتاده و عشایر فراهم شده است.، حمایت مالی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در ایران،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 283
چهارشنبه 28 آبان 1393 :: 22:22



پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 246
  • بازدید دیروز : 365
  • بازدید هفته : 1,363
  • بازدید این ماه : 4,808
  • بازدید سال : 55,496
  • بازدید کل : 561,676