سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت




یکشنبه 16 آذر

خبرگزاری تسنیم: استاندار مرکزی گفت: در حال انجام رایزنی‌هایی با سازمان تبلیغات اسلامی استان هستیم که بتوانیم از طریق روحانیانی که به روستاها به منظور ارائه مسائل دینی اعزام می‌شوند بتوانند ساعاتی را نیز به تبلیغات و ترویج سوادآموزی بپردازند.

                                                            

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسین مقیمی صبح امروز در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی با اشاره به اهمیت سوادآموزی در کشور اظهار داشت: توجه به نهضت سوادآموزی در لیست وظائف نخست و با ارزش محسوب می‌شود و باید در این زمینه به صورت جدی کار شود.

وی افزود: همان‌طورکه در آموزه‌های دینی هم سفارش شده باسواد کردن حتی 1 نفر از افراد جامعه سبب فراهم آوردن دستاوردهای معنوی فراوانی را به همراه دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: درواقع وجود افراد بی‌سواد زیبنده جامعه اسلامی که توانسته در مسائل و موضوعات علمی به خوبی بدرخشد نیست.

مقیمی با اشاره به استفاده از ظرفیت تبلیغات گفت: در بیشتر اوقات مشاهده می‌کنیم که تبلیغات تا میزان بسیار زیادی توانسته در گرایش مردم به موضوع و یا کالایی تاثیرگذار باشد.

وی افزود: ما می‌توانیم با همکاری صداوسیما و ظرفیت موجود درآنها در راستای تبلیغ سوادآموزی و گرایش افراد بی‌سواد به سوادآموزی و فراگیری علم و دانش حرکت کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شوراها نیز در این راستا بسیار تاثیرگذار بوده و با به کارگیری از ظرفیت‌های آنان می‌توانیم اقدامات مطلوبی را در این زمینه انجام دهیم.

مقیمی با اشاره به شاخص‌های توسعه یافتگی گفت: یکی از شاخص‌های مهم در توسعه یافتگی کشور نداشتن بی‌سواد در جامعه است و اگر بخواهیم توسعه‌یافتگی را برای کشور ثبت کنیم باید به نهضت سوادآموزی توجه  ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: افزود: صداو سما نیز می‌تواند با انجام برنامه‌ریزی‌هایی زمانی را در لیست پخش برنامه‌های خود به سوادآموزی و آموزش علم و دانش برای افراد بی‌سواد اختصاص دهد. 




نوع مطلب : بیسوادی، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : روحانیان ،سواد آموزی،فوائد سواد،زیان های بی سوادی، روحانیان در روستاهای استان مرکزی سوادآموزی را ترویج دهند، روحانیان و سواداموزی، روحنیان برای سواد اموزی چه کردند، سواد اموزی و روحانیون، روحانیون برای سواد اموزی چه کردند، بیسوادی و روحانیون،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 316
یکشنبه 16 آذر 1393 :: 21:02



پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 1,571
  • بازدید دیروز : 523
  • بازدید هفته : 3,211
  • بازدید این ماه : 6,656
  • بازدید سال : 57,344
  • بازدید کل : 563,524