سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

مطالب مرتبط
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت


معاون سوادآموزی سازمان آموزش‌وپرورش کرمانشاه:

سوادآموزی از مهم‌ترین موضوع‌های فرهنگی در هر کشوری است

سواد آموزی از مهم‌ترین موضوع‌های فرهنگی در هر کشوری است که می‌تواند یک کشور را در ابعاد مختلف به رشد و بالندگی برساند.

۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهریور

 

معاون سوادآموزی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سواد آموزی از مهم‌ترین موضوع‌های فرهنگی در هر کشوری است که می‌تواند یک کشور را در ابعاد مختلف به رشد و بالندگی برساند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه، علی‌اکبر محسنی‌نسب اظهار داشت: در بین کشور‌های جهان تقریباً به طور متوسط 85 درصد با سواد وجود دارد یعنی حدود 15 درصد جمعیت جهان بی‌سوادند، در این میان مردان 11 درصد و زنان 19 درصد بی‌ سوادی را پوشش می‌دهند.
 

وی افزود: میزان با سوادی در کشور در گروه سنی 6 ساله و بالاتر از5/47 درصد در سال 55 به 84 درصد در سال 90 و در گروه سنی 10 تا 49 ساله از 8/48 درصد در سال 55 به 92 درصد در سال 90 رسیده است. 

معاون سوادآموزی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: میزان با سوادی در استان درگروه سنی 6 ساله و بالاتر از 3/42 درصـد در سال 55 به 82 درصد در سال 90 و در گروه سنی 10 تا 49 ساله از 1/42 درصد در سال 55 به 7/91 درصد در سال 90 رسیده است.
 
محسنی‌نسب ادامه داد: در واقع در گروه سنی 10 تا 49 ساله بر اساس سر شماری سال 90 تعداد بی سوادان استان کرمانشاه بیش از 100 هزار نفر عنوان شده است. 

وی در باره ساختار جدید سوادآموزی افزود: در ساختار جدید سوادآموزی سه دوره ازجمله دوره سوادآموزی با ارزش تحصیلی معادل سوم ابتدایی، دوره انتقال با ارزش تحصیلی معادل پایان دوره ابتدایی و دوره سوم، دوره تحکیم سواد طراحی شده است. 

معاون سواد آموزی در مورد دوره تحکیم سواد گفت: این دوره ارزش تحصیلی ندارد و فقط به منظور جلوگیری از بازگشت به بی‌سوادی و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی طراحی و تدوین شده است و کسانی که دارای مدارک دوره سوادآموزی و تکمیلی و سوم ابتدایی باشند و به دلایلی نتوانند به ادامه تحصیل در دوره انتقال بپردازند در این دوره شرکت می‌کنند.
 
محسنی‌نسب با توجه به جذب کلیه آموزشیاران در آموزش و پرورش گفت: سازمان نهضت سوادآموزی برای جذب و آمـوزش بی‌سوادان از طریق برون سپاری فعالیت‌های سوادآموزی اقدام می‌کند.
 
وی به مشارکت 14 دستگاه مشارکت پذیر در امر سوادآموزی اشاره کرد و گفت: اکنون در استان کرمانشاه سوادآموزی با همکاری این دستگاه‌ها و استفاده از پتانسیل درون سازمانی آموزش و پرورش(معلمین شاغل و بازنشسته) انجام می‌شود.




نوع مطلب : سواد اموزی و مسائل ان، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : سوادآموزی از مهم‌ترین موضوع‌های فرهنگی در هر کشوری است، سواد آموزی از مهم‌ترین موضوع‌های فرهنگی در هر کشوری است که می‌تواند یک کشور را در ابعاد مختلف به رشد و بالندگی برساند.، معاون سوادآموزی سازمان آموزش‌وپرورش کرمانشاه، سواداموزی در ایران، بیسوادی در ایران، سواداموزی موضوع فرهنگی، سواداموزی یک موضوع فرهنگی مهم،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 519
سه شنبه 25 شهریور 1393 :: 22:44



پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 205
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید این ماه : 2,090
  • بازدید سال : 52,778
  • بازدید کل : 558,958