سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت




          تاریخ خبر: 01/08/1393 | ساعت:   19:7

یزد - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سوادآموزی تک صدایی به جایی نمی رسد، در این حوزه به خردجمعی نیاز مندیم.


گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل حاکی است، علی دهقان روز پنجشنبه در نشست کارشناسان سوادآموزی، مشاوره و امور تربیتی آموزش و پرورش یزد افزود: آینده، دور نیست ولی برای ساختن آینده نباید به حرف اتکا کنیم.

وی این نشست را درراستای اصلی ترین هدف آموزش وپرورش یعنی مشارکت اعلام و اظهار کرد: اولویت انجام هر کاری، داشتن دانش وپیش زمینه ای در مورد آن عمل است تا با تبیین موضوع بتوان جایگاه آن را مشخص کرد بنابراین اشتیاق، انگیزه و مهارت شیوه اجرا در مراحل بعدی قرار دارد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، وجود سه حلقه نگرانی، عدم نگرانی و نفوذ را در محیط اجتماعی بیان کرد و گفت: حلقه نفوذ در جهت تقویت حلقه نگرانی و خنثی نمودن حلقه عدم نگرانی به کار می رود.

دهقان با بیان اینکه مشارکت، راز موفقیت در امر جذب بی سوادان است به شعار رسالت، نقشها، هدفها و برنامه ها درامور اشاره کرد و کیفیت روابط و انرژی گروهی را نتیجه تبیین درست شعار رسالت در نهضت سوادآموزی بیان کرد.

دهقان، آموزش وپرورش را یک نهاد اجتماعی دانست ومدیریت منابع و مدیریت نیروی انسانی را از عوامل موثر در ساختن این نهاد برشمرد.

*** مربیان پرورشی محور اصلی ترغیب سوادآموزی در مدارس هستند.

علی سرداری معاون پرورشی وفرهنگی این اداره کل هم در ادامه این نشست گفت: مربیان تربیتی و مشاوران در ایجاد انگیزه وترغیب والدین برای مشارکت در طرح با سوادی نقش زیادی دارندو محوریت اصلی ترغیب سوادآموزی درمدارس هستند.

وی به ایجاد فضای بانشاط در مدارس توسط مربیان تربیتی و مشاوران تاکید کردو گفت:اولیای دانش آموزان در ایجاد فضای شاد در مدارس نقش موثری دارند وچنانچه خانواده های باسوادی داشته باشیم قطعا مشکلات دانش آموزان و در مرحله بعد مشکلات جامعه کمتر می شود.

سرداری تصریح کرد: وظیفه اصلی شما در امر سواد آموزی والدین دانش آموزان بعد از ترغیب ، نگه داشت و ماندگاری آنها در فراگیری با سوادی است . ک/

http://www.irna.ir/fa/News/81361038/





نوع مطلب :
برچسب ها :

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 476
شنبه 03 آبان 1393 :: 18:38



پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید دیروز : 423
  • بازدید هفته : 861
  • بازدید این ماه : 468
  • بازدید سال : 51,156
  • بازدید کل : 557,336