سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت




به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا دژاگام در نشست مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان قم که قبل از ظهر یکشنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در مرکز آموزشی شماره دو فرهنگیان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی بحث نهضت سوادآموزی با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: از تمام مدیران مناطق تشکر می‌کنم که با رویکرد جدید به این نهضت بزرگ ورود کرده و سعی داشتند تا آمار بی‌سوادان خود را رصد کرده و امیدواریم استان قم در بازه محدودی شاهد این باشد که هیچ بی‌سوادی در قم وجود نداشته باشد.

توسعه کشور در گرو انسان‌های صاحب ایده و فکر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه توسعه کشور در گرو انسان‌های صاحب ایده و فکر است، افزود: اگر بخواهیم چشم انداز کشور را تضمین کنیم به مدیریت کارآمد نیاز داریم و این از شاخص‌هایی است که بعد از انقلاب شاهد تحول در آن بودیم.

وی تصریح کرد: اگر در موضوع نهضت مدیران ما ورود کنند در مدت کوتاهی شاهد موفقیت در این مقوله خواهیم بود و با یک برنامه ریزی مدون و همت مضاعف این مأموریت را به انجام رساند و بی‌سوادی را از بین برد.

باید برای افراد بی‌سواد ایجاد انگیزه کنیم

دژاگام اظهار کرد: باید برای افراد بی‌سواد ایجاد انگیزه کنیم و فضای کلاس به سمتی هدایت شود که حضور افراد بی‌سواد در آن بیشتر شود.

وی تلاش در امر آموزش و نهضت سوادآموزی را یک وظیفه شرعی دانست و افزود: با تلاش می‌توان جامعه هدف را روز به روز کم کرد و تنها مقوله‌ای که هیچ مشکلی مالی ندارد و برای باسواد کردن افراد منتظر بودجه نخواهد بود همین مقوله است و این توجه مسؤلان به این امر را می‌رساند.

http://tnews.ir/news/7A4C30430172.htmll




نوع مطلب :
برچسب ها :

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 408
سه شنبه 08 مهر 1393 :: 15:11



پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 1,473
  • بازدید دیروز : 523
  • بازدید هفته : 3,113
  • بازدید این ماه : 6,558
  • بازدید سال : 57,246
  • بازدید کل : 563,426