سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت




معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش در سمنان :

اعتبارات برنامه های سوادآموزی در کشور 25 درصد رشد داشته است


معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش در سمنان از رشد 25 درصدی اعتبارات برنامه های سوادآموزی در کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ،علی باقرزاده در گفت و گو با خبرنگاران ،با اشاره به توجه دولت یازدهم به توسعه برنامه های سوادآموزی در کشور ، گفت: در حالی که میانگین اعتبارات سایر دستگاهها و امور از رشد 11 درصد برخوردار بوده ،اعتبارات برنامه های سوادآموزی رشد 25 درصد داشته است.
  رییس سازمان  سوادآموزی ،از تدوین برنامه جامع سوادآموزی در کشور خبر داد و گفت: دو طرح سوادآموزی با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش در کشور اجرایی شده است.
وی افزود: این طرحها شامل آموزش اعضای بیسواد دانش آموزان و نیز طرح آموزش افراد بیسواد گروه سنی 10 تا 20سال در کشور است.


وی گفت: در اجرای طرح سوادآموزی اعضای بی سواد خانواده دانش آموزان در کشور 600 هزار نفر در استانها، مناطق و حتی مدارس شناسایی شده اند و برنامه آموزشی این افراد تدوین شده است.

وی از چاپ و توزیع سه میلیون جلد کتاب ویژه این افراد خبر داد و گفت: منابع مورد نیاز برای سوادآموزی آنها پیش بینی شده و به عنوان نمونه در استان سمنان برای هر نفر در استان سمنان هفت میلیون و 200 هزار ریال تامین اعتبار شده است.

معاون وزیر اموزش و پرورش افزود: در گروه 10 تا 20 سال نیز در کشور 108 هزار نفر نیازمند سوادآموزی شناسایی شد و از بین آنان تعدادی که آموزش ناپذیر بودند خارج شدند و در مجموع 74 هزار نفر برای سوادآموزی باید تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

باقرزاده با بیان اینکه این افراد باید تا پایان سال تحصیلی 93 - 94 تحت پوشش قرار گیرند گفت: این افراد شامل سه گروه کودکان کار، افراد بدسرپرست و بی سرپرست و افرادی که دچار معلولیت جسمی هستند می شود.

وی گفت: سرانه آموزشی این افراد 25 درصد از گروه قبلی بیشتر است و به این منظور 10 درصد سرانه آموزشی به صورت نقدی و یا غیرنقدی در اختیار آنان قرار می گیرد و سرانه افراد معلول نیز به خانواده و یا مربیان آنها اعطا می شود. 

http://semnan.medu.ir/




نوع مطلب :
برچسب ها :

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 439
سه شنبه 01 مهر 1393 :: 14:45



پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 1,580
  • بازدید دیروز : 523
  • بازدید هفته : 3,220
  • بازدید این ماه : 6,665
  • بازدید سال : 57,353
  • بازدید کل : 563,533